End of relationship - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu End of relationship - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

End of relationship

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

12 Juli 2011 | Spanje, Madrid

Halloo lieve lezers, hier ben ik weer dan! Het is nog altijd even warm hier, eigenlijk veel te warm voor mij, maar goed. Ben afgelopen week 2 keer naar het ziekenhuis geweest weer. Dit keer moeten betalen, heel fijn want het is niet te betalen. Weer antibiotica en ook probiotica, geweldig. de dokter heeft tegen mij gezegd dat ik nog meer moet drinken en niet te veel in de zon mag, want dat is niet goed. Heel handig als je activiteiten doet en dus de hele dag buiten bent. Gelukkig heeft mijn chef er begrip voor.. =)

Verder heb ik een minder leuke update. Het is uit tussen mij en Wellington. Iedereen had me gewaarschuwd, maar ik was blind en wilde natuurlijk weer niet luisteren. Het blijkt dat hij de laatste 2 weken naast mij nog een ander meisje had en laat dat nu een vriendin zijn van een vriendin van mij. Sandra is een van de meisjes van het zwembad en zij vertelde mij dat Wellington ook met een vriendin van haar (Carolina) was. Op dat moment had ik het al uitgemaakt, want was er eigenlijk al helemaal klaar mee. Ik ga jullie niet vervelen met het hele verhaal, maar het komt erop neer dat Carolina en ik elkaar al kenden van het hotel. Vandaag hadden Carolina en ik afgesproken om wat te gaan drinken. Zo gezegd, zo gedaan en even kort gezegd heeft hij tegen haar precies dezelfde leugens afgestoken als tegen mij. Nou ja.. ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Zij is niet boos op mij en ik ook niet op haar, gelukkig. We hebben het allebei uitgemaakt en zo ging Wellington van 2 meisjes, naar 1. Joehoeeeee

Verder lachen Lieke en ik nog steeds wat af. Ik ga dat echt missen als ze straks weg is, een leukere kamergenoot kan ik niet krijgen! Gelukkig komen Denise en mamma een week nadat Lieke weg is, dus ben ik niet zo heel lang alleen.Helaas komt pappa niet, helaas =(Het is al over 6 weken! =O, gaat echt snel. En dan ben ik ook jarig =D 21 en dat mogen vieren in Spanje, dat is toch geweldig? =D

Kan niet wachten, eigenlijk gaat alles hier gewoon helemaal goed =D Tot snel weer

xxx Besos

  • 12 Juli 2011 - 20:56

    Mamma:

    Vanaf vandaag moet ik nog 21 dagen werken en dan komen we naar je toe ja nog 6 weken het gaat snel voordat je het weet zijn we er groetjes sjatteke vaan us veer hawwe vaan diech doeg d'n bes profiteer en geneet vaan de aander leuke dinger die ut eiland diech beejje maak de res vaan dien stage ut nog gezellig en dat zal zeker wel lukke met die Lieke hiel veul plezeer XXXXXXXX mamma , pappa en Denise(l)(L)(L)(L)

  • 16 Juli 2011 - 15:14

    Oma:

    jammer van je vriendje,volgende keer beter .beterschap.+++

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 19310

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: