Ik ben er officieel klaar mee - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Ik ben er officieel klaar mee - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Ik ben er officieel klaar mee

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

05 Augustus 2011 | Spanje, Madrid

Ja ja mensen, ik ben officieel klaar met stage. Nu nog fftjes mijn diplomaatjes ophalen in oktober en dan ben ik eindelijk van het Leeuwenborgh af. Niet alleen ben ik er officieel klaar, ik heb het er ook helemaal mee gehad. Iedereen gaat naar huis en ik zit nog 2 maanden in dit gat. Ff een dipje dus.

Verder weer naar het ziekenhuis geweest. gelukkig niet voor mij dit keer, maar voor Lieke met haar ontstoken teen. Heel fijn als je dan om hulp vraagt bij het hotel en zij je gewoon zeggen dat omdat je stagiaire bent, het hun verantwoordelijkheid niet is. Hadden ze me gewoon een auto gegeven of een dokter gebeld, was er niets aan de hand geweest. Maar voor 5 sterren hotels is het te veel gevraagd om voor zijn werknemers te zorgen.

Het eten is nog altijd hetzelfde, net kattenkots dus. Ik ga al niet meer naar de comedor om te eten. Ik ga gewoon naar mijn kamer en eet brood of helemaal niks. Ik weet het, het is slecht. Maar als ik in de comedor dat hondenvoer ga eten, is het er net zo snel weer uit als dat het erin gaat en daar heb ik dan weer niet zo veel zin in.

Zoals jullie merken, heb ik niet veel goeds meer te vertellen over het hotel. Ben nu ook al 4 maanden hier en het begint me allemaal wat lang te duren. Het werk is geen uitdaging meer en de kinderen kan ik soms wel achter het behang plakken. De groep die er aan het begin was is er niet meer, maar niemand doet zich ook de moeite om elkaar te steunen of elkaar uberhaupt te leren kennen. iedereen is maar op zichzelf en dat is het dan ook. dat maakt het echt heel moeilijk.

Dit is weer zo'n moment dat ik naar huis wil. Ik wil iets uitdagends doen, iets leuks en nog veel beter: ik wil geld verdienen. Gelukkig heb ik alles voor school al afgemaakt en is het helemaal klaar nu. Nu nog opsturen, laten beoordelen en dan diplomaaatje! Dus feesje in Maastricht voor mijn slagen en een verlaat feestje natuurlijk voor mijn 21ste verjaardag die vandaag over precies 3 weken plaatsvindt.

gelukkig nog iets meer dan 2 weken en dan is mamma hier met denise, ik wil bijna niet wachten maar gelukkig gaat de tijd snel. Helaas is Lieke dan al weg, maar gelukkig ben ik niet lang alleen.

Un beso van een best wel verdrietige Nadine

  • 05 Augustus 2011 - 17:28

    Indra:

    Nadinetje, het komt allemaal wel goed, je bent snel weer hier en dan maken we weer fun en dan is alles okay.

    Laten we LB zien dat wij het wel gehaald hebben met hun stomme stages!

    Het is even door een hele, hele, hele zure appel bijten, en het is voor ons makkelijk gezegd maar wij zijn er altijd, ook als wij niet bij je zijn :)

    Kun je trouwens niet koken in je appartement, of iets anders kopen qua eten of krijg je geen vergoeding? :(

    Groetjes Indra

  • 05 Augustus 2011 - 17:56

    Pap:

    Nadine,
    Ook ik weet dat je het moeilijk hebt maar dat hoort er nu eenmaal bij en dit is iets om te overwinnen.
    Ik heb er alle vertrouwen in dat je dit gaat lukken.
    Ook in spanje geldt "het glas is half vol "en hou je daar aan vast, zeker met het vooruitzicht dat je mam en denise over dik twee weken in je armen kunt sluiten.
    Op 4 oktober stap jij om 11.35 uur op Maaastricht Aachen Airport uit het vliegtuig met een BIG SMILE met als boodschap"zo dat heb ik toch maar even geflikt ".
    pap



  • 05 Augustus 2011 - 18:36

    Oma:

    hoi nadine nog even volhouden!
    je kunt het
    liefs oma opa

  • 05 Augustus 2011 - 20:33

    Anneque:

    Chapeau Nadine dat ste veerdig bis mèt d'n stage! Maag ste gruuts op zien en 't LB e puupke laote ruike!
    Begriep oet d'n verhaol dat peer en meer nog eve motte wachte veur ze bomma en bompa weure, aongezeen ste de poete soms achter 't behang kins plakke.
    Mam en Denise op bezeuk; d'ne 21ste verjaordaag... maak dao get spetterends vaan.

    Kompleminte vaan Anneque

  • 10 Augustus 2011 - 17:11

    Tant Monique:

    Hoi Nadine,
    Es ierste bedaank veur de verjaordaagskaart. Ut spaanse gedeilte mos dich mes uns vertaolle daor snap ich niks vaan. Ich lees en hoort vaan dien mam dats dich ut noe errege zwoer hubs nog even volhouwen dan kins dich straks zegge dat hub ich hum toch mes even gefiks. Dus kop op en tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 19396

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: