Nog 3 weekjes - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Nog 3 weekjes - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Nog 3 weekjes

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

13 September 2011 | Spanje, Madrid

Wat is dat lang geleden zeg! Inmiddels is er zoveel gebeurd dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Inmiddels is Lieke alweer 3 weekjes weg en mamma ook al bijna 2. Het wat zooooo gezellig toen ze hier waren. We hebben een vuelta (ronde) over het eiland gemaakt, naar El Teide geweest, naar Santa Cruz, was echt leuk. We hebben ook een excursie gedaan waarbij we dolfijnen en walvissen hebben gezien, echt supercool!

Afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst in 2 maanden weer echt gaan stappen. Zonder Ivan, dat is ook weer over. We zijn naar Achaman geweest en het was echt gezellig, kwam om half 6 thuis dusjeh.

Nu weer nieuwe kamergenoot voor de laatste 3 weken. Tutje Slowakije eerste klas. Vind haar niet leuk want ze houdt geen rekening met mij. Ik wel met haar, maar zij niet met mij. Maar goed, nog maar 3 weken.

Vandaag met Fran naar het strand geweest, teen gestoten tegen een stoepje, 5 liter bloed verloren, naar het ziekenhuis geweest, maar gelukkig is alles goed.

Ik wil eigenlijk hier blijven, maar ook naar huis. Kom sowieso naar huis om iedereen weer te zien, maar zou hier ook best weer voor een paar maanden terug willen komen. Het leven bevalt me prima, en altijd goed weer. Wat wil je nog meer??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 511
Totaal aantal bezoekers 19400

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: