Werken, werken, werken.. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Werken, werken, werken.. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Werken, werken, werken..

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

29 Juli 2011 | Spanje, Madrid

Hallo lezertjes in Nederland of buitenland. Sorry dat het weer zo lang duurde voordat ik weer iets schreef, maar heb helaas niet veel interessants meer meegemaakt hier. Elke week is hetzelfde. 3 dagen werken, 1 dag vrij, 2 dagen werken, 1 dag vrij. De meeste dagen doe ik activiteiten en sta ook nog vaak in de miniclub waar we tegenwoordig thema's hebben. Zie mijn facebook voor foto's.

Verder is alles helemaal goed, geen Wellington meer in mijn leven en nu gaat het ook een stuk beter. Ben inmiddels wel weer gaan stappen en heb er veel nieuwe vrienden bij.

Afgelopen vrijdag ben ik naar de kapper geweest en heb nu een boblijn met verschillende kleuren, echt superleuk. Weer es wat anders haha. Het meisje die mijn haar heeft gedaan is Naivis en komt uit Cuba. Ze spreekt geen Engels en dat is alleen maar goed voor mij, want zo kan ik mijn Spaans goed oefenen. Ik ben heel trots op mezelf dat ik het allemaal zo snel geleerd heb. Dinsdag ben ik met Naivis, haar vriend Jose-Luiz en nog een vriend van hun naar Los Cristianos geweest, was echt heel erg gezellig. We gingen om 11 uur (!!!) naar Sama Sama om wat te eten. We hadden 2 tables en 1 pizza besteld voor 4 personen. Het was 1 table met verschillende soorten ham zoals parmaham en serranoham en de andere table was met verschillende soorten kaas. Bijna iedereen weet dat ik niet van kaas hou, maar dit was echt heerlijk. Voor mijn verjaardag zou ik daar best terug willen, alleen niet meer om 11 uur 's avonds hahaha.

Gisteren ben ik uitgeweest met Ivan. Had niet gedacht dat hij ooit nog met mij zou willen praten, aangezien ik hem heb laten zitten voor Wellington, maar hij zei dat hij niet boos was en iedereen een 2de kans verdiend. Heel lief.. We hebben een paar drankjes gedaan en toen zijn we elk onze eigen weg gegaan. Als het goed is ga ik zometeen naar hem toe, want hij heeft een zwembad bij zijn appartement. Heerlijk, is toch eens wat anders dan de zee hahaha.

Verder heb ik niet veel nieuws te vertellen. Maar nog maar 23 daagjes en dan zijn mamma en Denise hier. Kan bijna niet wachten.

Tot snel weer

Un beso

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 19322

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: