Het aftellen in begonnen! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Het aftellen in begonnen! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Het aftellen in begonnen!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

16 Augustus 2011 | Spanje, Madrid

Jaja, daar ben ik weer. Lekker fris en fruitig. Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve berichtjes. Het doet me echt goed om te lezen dat iedereen zoveel vertrouwen in mij heeft. Gelukkig heb ik dat zelf nu ook weer =) In de afgelopen week is best veel gebeurd. Niet erg veel zin om alles te vertellen. Maar laat ik het zo zeggen, de emmer was overgelopen, leeggegooid en niet meer gevuld, haha.

Helaas gaat Lieke vrijdag al naar huis =( zijn er alweer 3 maanden om! De tijd is gevlogen, maar wat een leuke tijd heb ik gehad. We hebben samen gelachen en samen gehuild. Elkaar gesteund en nog meer gelachen. Wat ga ik haar missen, een leuke kamergenoot is er volgens mij niet, maar goed.

Verder had ik vorige week ook een beetje ruzie met Ivan en ik snapte niet waarom. Nou, hij was dus boos op mij omdat ik dus de hele tijd Nederlands sprak en hij begrijpt dat niet. Nou ja, als zijn vrienden erbij zijn gaat het ook in sneltreinvaart in het Spaans, en dat begrijp ik weer niet. en dat begreep hij gelukkig, dus hebben het uitgepraat en een lange nacht in de kroeg gehad, haha. Zo gaat dat. In dat opzicht vind ik het best jammer om naar huis te gaan, maar goed. In Maastricht zijn er ook kroegjes genoeg, al zijn er absoluut niet zo'n leuke jongens als hier.

Met werk gaat het ook goed. We hebben de afgelopen week een paar kinderen gehad die al eerder hier waren geweest. heel leuk om die dan weer te zien, zeker als ze je nog herkennen! Ik doe dus nu meestal miniclub, maar vanaf volgende week ga ik weer meer activiteiten doen. Niet te veel want volgens Michele wordt er meerdere malen over mij bij naam of "dat Nederlandse meisje" gesproken in de evaluaties van de gasten. Ze zijn heel tevreden en vinden dat ik het goed doe. Dat vind Michele ook, en daarom mag ik nog meer in de miniclub. Ergens moet ik het werk dus toch wel leuk vinden, anders doe je het niet zo goed. maar goed. Inmiddels heb ik ook mijn eindevaluatie gehad. Een 7 voor mijn stage is het eindresultaat en een 8 voor mijn verslag. Nou daar ben ik meer dan tevreden mee. Het punt was niet hoger omdat hij zegt dat het hartstikke goed is en als hij een hoger punt geeft is het al bijna perfect en Michele is van mening dat niemand het perfect doet. Dus Nadine is happy happy happy.

Nog maar anderhalve week en dan is mijn verjaardag, Groot feest dus! Niet alleen omdat mamma en Denise komen, maar ook omdat ik echt een groot feest ga geven voor iedereen in het hotel die wil komen, en ik heb best al wat vrienden gemaakt hier in het hotel. En dat alleen door Guapa te zijn. Hahaha, guapa betekent mooi of knap meisje en omdat ik zo licht ben , ben ik hier vrij populair bij de jongens. Ik ga natuurlijk niet met ze allemaal uit, maar het wordt wel regelmatig gevraagd. Zo gaat mijn zelfbeeld ook weer omhoog, hartstikke leuk! Dat ga ik echt wel missen in Nederland, hahaha.

Maar goed, het aftellen is begonnen, nog 7 weekjes en dan ben ik weer thuis, maar nu nog even een weekje wachten en dan is mamma hier en dan een weekje later gaat mamma helaas weer weg, maar dan zijn het nog maar 5 weekjes, dus dan gaat het snel.

Jullie horen snel weer van mij

Un besito y un abrazo

  • 21 Augustus 2011 - 17:24

    Oma:

    fijn dat ut zo goed gaat.fijne verjaordaag.opa+oma++++

  • 22 Augustus 2011 - 16:18

    Rob En Hella Wehrung:

    Hallo Nadine, van harte gefeliciteerd met je 21ste verjaardag. We weten dat Carla en Denise bij je zijn. Doe hun ook de groeten. En verder nog een hele fijne verjaardag!

  • 26 Augustus 2011 - 14:40

    Nicole:

    Hoi Nadine

    Perfisia mét dien 21e verjaordaag. Hopelijk waor de kaart op tied aongekaome vaan us, en höb ste unne fein daag gehad.

    Doei Nicole

  • 29 Augustus 2011 - 09:35

    Veronique Purnot:

    Hé Nadine, inderdaad nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik dacht afgelopen vrijdag.
    Ook een perfiesia voor het behalen van je stage/opleiding ! Werk ze nog !
    Geniet van het mooie weer....is hier ietsjes anders...Groetjes Veronique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 19318

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: