Au au au - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Au au au - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Au au au

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

10 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Nou nou, was me het weekje wel. Zondag maakte Kim haar laatste dag in de miniclub en gisteren Pierre. Nu ben ik nog als enige stagiaire aan het werk bij de miniclub, is wel druk want moet nu in een keer veel meer dingen tegelijk gaan doen. Ook ben ik begonnen met de activiteiten voor volwassenen, samen met een collega. Is echt heel leuk. Nu ga ik zeg maar afwisselend de miniclub en de activiteiten doen.

Gisteren was een druk dagje, ben in mijn pauze met Kim naar het strand geweest, had alleen datgene ingesmeerd waar ik bij kon en was vergeten te vragen of iemand mijn rug kon doen. auauau dat heb ik dus geweten. Mijn rug is bovenaan helemaal rood verbrand en mijn buik dus ook. Maar goed ik mag niet klagen, heb nu in ieder geval wat kleur. Dat was ook de bedoeling.
Gisteravond zijn we met alle stagiaires naar het dak gegaan en hebben we een soort van afscheidsfeestje gegeven, natuurlijk komt het echte feestje morgen pas. Dan gaan we uiteten en naar Achaman met een grote groep. Wordt echt helemaal gezellig. :D

Vandaag had ik vrij en ben ik met de meiden soort van gaan winkelen (zij wel, ik niet) in Fañabé. Vanuit hier hebben we zo'n 6 kilometer langs de boulevard naar Los Christianos gelopen. Was heeeeeeel fijn, ff uitwaaien en van het uitzicht genieten. Dit is Tenerife!

Het allerleukste komt nog, want gisteren stond er voor mij een verrassing klaar bij de receptie. Eindelijk is dan mijn pakketje van pappa en mamma aangekomen. Met ongeveer 5 kilo aan drop en snoep en natuurlijk mijn geliefde kussen (wat ik was vergeten) met hun foto erop. werd er wel even emotioneel van.
Er zat ook nog een kaart van pappa en mamma bij en ook nog een van john en yvonne met castagnettes. Heeeeeeel erg bedankt hiervoor.

Vrijdag komt mevrouw Campo, ik ben benieuwd hoe dat gaat, maar Nicolay zei dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat ik mijn werk goed doe en veel leer. gelukkig maar.

Tot snellens

  • 11 Mei 2011 - 10:44

    John En Yvonne:

    Hoi Nadine, heeeel graag gedaan, wij verwachten uiteraard wel een demonstratie van de flamenco (met castagnetten) Je hebt nog even tijd om te oefenen. Blij te lezen dat je het leuk hebt en dat alles goed met je gaat. Geniet van je zomer verder en veel groetjes van ons

  • 11 Mei 2011 - 15:28

    Mam En Pap:

    gelukkig pakje aangekomen nu de tandarts bellen voor het eten van al die krissie
    ja smeren is erg belangrijk nu eindelijk een beetje kleur
    xxxxxxxxxxx mam en pap

  • 11 Mei 2011 - 16:33

    Nadine:

    Joepiiiieeee! Mamma en denise komen naar mij :D Kan niet wachten, want dan zijn ze ook hier met mijn verjaardag :D

  • 11 Mei 2011 - 17:11

    MAMMA:

    DAT WAS OOK DE BEDOELING DAT WE MET JOUW VERJAARDAG ZOUDEN KOMEN
    WE LATEN JE TOCH NIET ALLEEN 21 WORDEN

  • 11 Mei 2011 - 18:38

    Denise:

    hoi zuster,

    leuk he dat veer koame?
    iech had t daor al ieder mit mam euver gehad, en jeh iech hub echt vakantie, dus noe kaome ver gewoen naor dieg tow.
    en daan weur ste neet alein 21
    hahaha
    mis dich
    xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 12 Mei 2011 - 09:11

    StevieD:


    Haaai schat, wat leuk om te lezen dat je t erg naar je zin hebt en dat je veel bij leert. Je weet toch mensen zoals jij en ik horen zich in te smeren.... Heb t zelfde probleem.... M'n armen zijn knalrood haha lol.... Hoe is t verder met je? Dikke kus steven

  • 16 Mei 2011 - 18:28

    Pap:

    en hoe is het daar???
    ben je nu niet meer rood verbrand???
    hier is het op dit moment voor de tijd van het jaar een beetje te koud en hopelijk wordt het snel weer zomerweer.
    hou je taai en tot mailens
    pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 19412

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: