Tibu - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Tibu - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Tibu

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

01 Mei 2011 | Spanje, Madrid

En dan heb je ineens weer toegang tot de pc in het hotel. Heel handig, want het is goed weer en iedereen zit natuurlijk buiten. Dit geeft mij de gelegenheid om ff te pcen haha.

Gisteren na het Barraquitootje drinken bij de koffiebar zijn Kamila en ik naar een of andere Tsjechische bar gegaang om ijshockey te kijken. Gelukkig had Tsjechië gewonnen anders was het een saai avond geweest. We hadden namelijk met de meiden afgesproken om te gaan stappen in Tibu, een discotheek en Las Americas. Hier moet je na 01.00 uur entree betalen en tis hier op zaterdag altijd druk. Kamila en ik waren al rond half 12 naar binnen gegaan, want we moesten toch wachten op de rest. Binnen is het meer in Indische Boeddhastijl ingericht. Heel gezellig en we kregen champagne bij binnenkomst, en geen entree. Helemaal ideaal dus. De muziek was vanalles wat, maar meer richting salsa kant. Niet helemaal mijn ding voor in een discotheek, maar goed. Het kon er mee door want ik was ook al niet gekleed om uit te gaan. Geen make-up, een simpel truitje met een spijkerbroek en Allstars eronder. Normaal gesproken draag ik dus hakken, voelde me dus toch al uit de toon vallen maar goed. Ik dacht ook nog eens slim te zijn door geen alcohol te drinken, want ik moest vanmorgen om 9 uur beginnen en ik moet ook tot 9 uur werken, dus geen alcohol voor mij. Helemaal saai.
Ik weet in ieder geval een ding zeker, ik ga niet meer naar Tibu, niet alleen voor de muziek maar ook voor de prijzen. Slim gedacht, die normala coca-cola voor 4 EURO!!!! Wat een idioten zijn het daar. Om 3 uur was ik dus weer thuis. Helaas heb ik niet veel geslapen omdat de kindjes (die even oud zijn als ik) om half 6 thuis kwamen en het leuk vonden om bij mij aan de deur aan te bellen en als een stelletje idioten op mijn deur te gaan bonken. Nadine pissed, Nadine niets meer geslapen, Nadine vandaag rothumeur.

Van de ene kant wil ik er iets van zeggen, want ze zijn nooit rustig op de gang. Altijd schreeuwen, belletje lellen en meer van dat soort fratsen. Van de andere kant denk ik, laat maar gaan ze zijn toch over 3 weken weg. De meiden zijn heel aardig, maar het zijn soms net een stelletje kleine kinderen. Zo zie je maar hoeveel ik op mijn vorige stage geleerd heb. Sowieso heb ik van thuis meegekregen dat ik rekening moetn houden met de rest van de mensen, want iedereen heeft zijn slaap nodig en ik zou het ook niet leuk vinden om ´s nachts wakker gemaakt te worden terwijl ik de dag erna heel vroeg moet werken. Maar goed, dat is dus een van de minpuntjes.

Vandaag is het moederdag in Spanje en we zijn met de kinderen kaarten voor de mama´s aan het maken. Mama, uw kaart is vanaf morgen onderweg.

Vanavond gaan we voor het laatst met de groep naar Pollo del Oro, hier krijg je de lekkerste kip van de wereld. Echt Canarische kip, nee geen kanaries, maar kip uit de Canarische eilanden. Haha, erg lekker. Vandaag is hij voor het laatst open omdat het seizoen alweer afgelopen is, en in de zomer gaat hij weer open. Het allerpositiefste van dit alles is dat het bier vanavond helemaal gratis is. Natuurlijk is Nadine er dan bij XD.

Verder ga ik dinsdag met Kamila een auto huren om het eiland te verkennen en om Jordy op te zoeken. Hij zit helemaal aan de andere kant van het eiland, ongeveer een uurtje rijden. Maar dat heb ik er wel voor over.

Ik heb geprobeerd om hier foto´s op te zetten, maar het lukt me niet. Deze foto´s zet ik dus op facebook.

Dikke kus weer

Nadine

  • 02 Mei 2011 - 09:15

    Mamma:

    hoi sjat
    zo te lezen verveel je je niet gelukkig en fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat stappen heb je ook niet verleerd
    amuseer je nog en veel plezier(denk eraan dat je daar bent om te werken en ervaring op te doen en niet om te feesten hahaha grapje)
    xxxxxxxxxx mamma

  • 02 Mei 2011 - 09:18

    Mamma:

    leuke foto trouwens op de jetski sjiek
    xxxxxxxx mamma

  • 02 Mei 2011 - 10:44

    John En Yvonne:

    Hoi Nadine, dank je wel voor de leuke kaart. Lief dat je daar aan denkt. We hopen dat jij onze kaart inmiddels ook hebt ontvangen. We lezen met veel plezier dat je het goed naar je zin hebt, dat is fijn. Werken en plezier combineren, wat wil je nog meer. Dus: Have the time of your life en veel groetjes van ons.

  • 06 Mei 2011 - 13:26

    Nicole:

    Hoi Nadine

    Wat ik aan je verhalen merk, ben je al aardig gewend. Gelukkig maar. Des te sneller gaat de tijd dan om. Bij ons gaat het ook z'n gangetje. De voorjaarsvacantie is alweer bijna om, dus de kids zijn errrrreg blij om weer naar school te gaan. Over het weer hebben we hier niet te klagen. Volgens de radio zou Nederland momenteel het warmste land van Europa zijn!!!! Wie weet wat ons de zomer gaat brengen. Nou, tot de volgende keer weer.

    Doeiiiiiiiii XXX Nicole

    Ps. Nog Bedaank veur de kaart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 19323

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: