En alweer bijna afscheid nemen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu En alweer bijna afscheid nemen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

En alweer bijna afscheid nemen

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

30 April 2011 | Spanje, Madrid

Nou, dat was me het weekje wel. De eerste stagiaire is onverwacht vertrokken en daardoor moesten wij al haar dagen overnemen. Heb dus veel dagen achter elkaar gewerkt, maar dat maakt niet uit. Het werk begint me steeds meer te bevallen en ook leer ik steeds meer collegas kennen. Heb vandaag een dagje vrij en zit nu bij een koffiebarretje een Barraquito te drinken. Voor wie niet weet wat dat is, dat is koffie met koude melk en liqor 43. Erg lekker, beetje als Carrachio. Ook dat kennen ze hier.

Verder wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie lieve berichtjes, kreeg er toch wel beetje tranen van in mijn ogen, haha. Ik mis jullie ook heel erg, maar elke dag toch wel wat minder. Begin nu echt te wennen en krijg het gevoel dat ik hier op vakantie ben. De zon is nog steeds niet echt doorgekomen dus kleur heb ik ook nog niet. Het heeft zelfs al 2 keer geregent!!

Nu even over wat ik allemaal heb uitgespookt. Nou ja dat is niet echt veel. Behalve dat ik ben gaan stappen tot half 6 in de morgen en dat ik om 9 uur moest werken. Was wel ff afzien, maar je went eraan, haha. Bij elk barretje waar we kwamen kregen we een gratis chupito (shot) dus we waren al flink aangeschoten voordat we dan eindelijk echt gingen dansen. We zijn ook weer gaan salsadansen, echt geweldig. Helaas gaan de meiden waar ik nu mee zit over 2 a 3weken allemaal weg en komen weer nieuwe meiden, tenminste dat hoop ik. Vind het nu al moeilijk om al afscheid te nemen, want heb het echt naar mijn zin.

ook het afscheid van sommige kindjes valt me best wel zwaar. Er zijn echt leuke kindjes bij, en de meesten zijn gisteravond weer vertrokken. Ik heb al veel tekeningen gekregen en al brieven dat ze ons gaan missen enzo. En ik maar denken dat kleine kindjes mij niet mogen omdat ik toch wel streng ben, haha.

Maar goed, vanavond ga ik met een Tjechische collega (waar ik nu de laptop van gebruik) naar een of andere tjechische bar en daarna weer op stap als afscheid. Ik zou eigenlijk dinsdag met haar een auto huren en het eiland verkennen, maar ik kom er net dus via facebook achter dat Jordy voor een weekje hierheen . komt!! AAAAAAAAAAAHHHHH!! Supervet, hij heeft mij niks gezegd ofzo, en of hij voor mij komt weet ik ook niet. maar ik vind het in ieder geval supervet dat hij komt.

In ieder geval probeer ik snel weer wat te posten, maar ik ben elke dag van 10 tot 9 met tussenpozen van 1 of 2 uur. Ik hoop dat bij iedereen de kaarten goedzijn aangekomen.

Ik hou van jullie en ik mis jullie

Nadine




  • 30 April 2011 - 13:51

    NADINE:

    Oohjaa mijn nieuwe nummer vanaf morgen is 0034 628 851 668 Dikke kus

  • 30 April 2011 - 15:07

    Liiesz:

    Hoi sjat,

    Leuk um te leze datse ut zoe noa dnne zeen hubs doa =D
    Zoe te zien bisse nog steeds ut zelfde "feestbeest" es altied =P hahaha

    Wie geht t weier?
    Hie is alles prima, lekker weer... Esmée heet al 2 tennekes =D en stoan en stappe vind ze hielemoal geweldig..
    Rollen kint ze oag al good en zitten begint noe..

    Nou amuseer dch nog!
    En ver spreke us...

    x. Liiesz & Esmée

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 19424

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: