Dagje vrij - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Dagje vrij - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Dagje vrij

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

07 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Eigenlijk gaat alles hier zijn gangetje. Al komt het moment dat de andere stagiaires weggaan nu wel erg dichtbij. Het is nog niet bekend of er nog wel nieuwe stagiaires komen, maar goed ik neem aan van wel. Vandaag heb ik een dagje vrij, hele week is het prachtig strandweer geweest maar wanneer ik dan vrij heb, regent het. Nou ja, het regent niet, maar er is ook geen zon. Toch vol vertrouwen bikini aan, maar dat strand wordt het toch niet vandaag.

Vorige week vrijdag zijn we met een paar mensen van de Miniclub gezellig gaan uiteten bij de moeder van een vriendin van Consuelo thuis. Haha, die mevrouw heeft hier gewoon een appartementje waar Consuelo gebruik van mocht maken. Ze had ons uitgenodigt om van de fooienpot lekker te gaan koken daar. Het appartementje is nog kleiner dan de woonkamer thuis, een studio dus, maar er staat en bed, een bank en eent afel met stoelen. Als vakantiehuisje is het groot genoeg. Lekker op de 14de verdieping met uitzicht op zee. Is dan ook echt iets voor mamma, haha. Maar we hebben het gezellig gehad.

Dinsdag had ik vrij en heb ik met Kamila een auto gehuurd. We hebben veel van het eiland gezien en zijn Jordy gaan ophalen in zijn hotel in Puerto de la Cruz. Samen hebben we een groot gedeelte van het eiland rondgereden en ook nog lekker gegeten. We waren om kwart voor 10 ´s ochtends vertrokken en ook rond die tijd ´s avonds weer thuis. Die leuke wegen door de bergen gereden, in de wolken, boven de wolken. Geweldig! Natuurlijk heb ik zelf ook gereden, dat is echt fantastisch!

Woensdag zijn we met een groep naar Achaman geweest, was weer gezellig en ik heb daar een groep Engelsen ontmoet waar ik echt een leuke avond mee heb gehad. Ook maar ge-add op facebook haha.

De rest van de week is gewoon normaal geweest al merk je wel dat overal de vakanties voorbij zijn. De kinderen gaan naar huis en alle babytjes blijven over. In de miniclub is het dan ook best rustig op dit moment.

Foto´s staan allemaal op facebook.

Dikke kus!

• 07 Mei 2011 - 13:44

Pap:

goed om te horen dat het bevalt.
    ga zo door en maak er een leuke tijd van. hier is het pakweg 27 graden dus puffen.
    mam is aan het werken en die heeft gelukkig airco.
    heb je de doos al ontvangen?
    ik hoop dat de inhoud in de smaak valt
    laat het smaken
    tot mailens
    hou je goed
    pap en natuurlijk de groeten van mam , denise en jereon.

• 07 Mei 2011 - 15:26

Nadine:

hoi pap
    de doos is nog niet gearriveerd helaas. hoop hem snel te krijgen want verlang naar een lekker krissieke. en ook naar een tuut friet met saijs en majjeneis.
    haha. haw vaan uuch en ieg ammezeer mg wel.
    dikke poen

• 07 Mei 2011 - 18:39

Mamma:

de krissie is onderweeg mer de tuut friet met sajs en majjeneis geit un bitschje lestig he?????
    fijn dat stiech unne leuke daag met jordy hubs gehad ze zien vaan gisteren vriedag 6mei haaf 7 weer toes iech hub dn hiele daag in de hitte gereije mer met airco gelukkig morrege weer werken en weer schjoen weer
    Denise is met Jeroen en zien mam vendaog naor schevenigen met de trein en ze zien nog neet teruk ut is noe haaf negen heij
    veul plezeer nog
    dikke poen veer hawwe vaan diech
    XXXXXXXX mamma