Nieuw kamergenootje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Nieuw kamergenootje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Nieuw kamergenootje

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

17 Mei 2011 | Spanje, Madrid

wat gaat de tijd toch snel! ik zit hier nu al 1 maand en 3 dagen. Het lijkt wel alsof ik gisteren ben gearriveerd. Het weer wordt met de dag beter en ook wordt het met de dag rustiger in het hotel. Het hoogseizoen is hier namelijk rond de meivakanties en de herfstvakanties. De zomers zijn zelfs nog rustiger. Qua kinderen dan. Nu stikt het hier van de opaatjes en omaatjes. Wel gezellig, maar ook saai voor ons, want wij hebben nu niet zoveel kindjes. We spelen UNO tot we dr bij neer vallen. We spelen voor glazen bier en sangria. Haha, wel een leuke bezigheid en goed voor mijn Spaanse scheldwoorden hahahahaha.

Verder is gisteren mijn nieuwe kamergenootje gearriveerd. Ze heet Grace, komt uit Polen en is 28 jaar. Ze blijft hier voor 2 weken in de plaats van Larissa die op vakantie is. Grace is een aardige meid en we hebben nu al heel wat af gelachen.
Wel jammer dat ze nu pas kwam want vorige week waren Consuelo en ik dus met zijn 2en en konden we fluiten naar onze vrije dagen. Heb vandaag vrij gehad en heb een lekker stuk gewandeld langs de boulevard. Vanaf Playa Fañabé tot aan Los Cristianos (ja daar waar die vrouw vermoord is, moet ik er wel ff bij vermelden dat de moordenaar gepakt is dus geen zorgen ik leef nog, voor wie weet wat er in Los Cristianos gebeurd is). Kijk maar op de kaart hoever dat lopen is. Onderweg heb ik natuurlijk ook nog ff geshopt en heb mijn eerste kledingstuk gekocht. Wat een record voor mij, zo lang geen kleren kopen. Alleen schoenen kon ik in mijn eerste week niet laten hahaha. Ik heb een donkerblauwe bikini van Adidas gekocht. Dus als ik iets koop, dan is het ook meteen duur, ook dat weet ik. Mijn bikini die ik had is namelijk helemaal door pap en mam, dus ik heb het niet gekocht omdat ik hem wilde (dat ook wel hoor) maar had hem ook nodig, anders moest ik in mijn blote kont naar het strand. Zie ik dan weer niet zo zitten aangezien ze hier geen nudistenstrand hebben. Hahaha. maar genoeg gekwatsj nu. Ik ga nu van mijn vrije avond genieten en me voorbereiden op het zoveelste afscheidsfeest.

Zaterdag zijn we in El Faro geweest en die vond ik tot nu toe de leukste discotheek. Wel 10 euro entree en de drankjes waren niet te betalen, maar het was wel heel gezellig. We waren met een grote groep en iedereen had het naar zijn zin. Als je de entree had betaalt kreeg je een bonnetje mee waarvoor je een drankje tot 8 euro kon nemen. natuurlijk namen we allemaal een cocktail. Heerlijk zijn die hier, bij Orlando betaal ik 4 euro voor een glas met dubbele hoeveelheid maar goed. Voor die keer dat we een chique op stap gaan. Na de cocktail dacht ik slim te zijn en fris te nemen, nou niet dus. een Redbulletje kost hier 5 euro!!!!! Heeeeeel zuinig mee geweest dus. El Faro is in ieder geval leuk voor alle leeftijden dus ook leuk voor verjaardagen te vieren enzo, hint hint hint. hahaha. Nee grapje. Dat is me iets te duur, maar tis wel leuk. Zo nu eg genoeg gekwatsjt, ik ben er weer vandoor!!!

Un beso grande!

  • 17 Mei 2011 - 21:13

    Steven:

    Hey schat hoe is het? Ben eindelijk de eerste die mag reageren op je berichtje. Tijd gaat snel when you are having fun :-) wel minder dat er nu wat minder kindjes zijn... Maar daardoor kun je nu ook wat meer genieten. Hier in t kikkerlandje wordt t nu ook steeds warmer.... We mogen hier niet klagen want we hebben al een paar zomerse dagen gehad. Zodra je terug komt moeten we maar weer s bij kletsen :) dikke kus steven

  • 19 Mei 2011 - 13:48

    Maud:

    Heey Lieve Nadine!

    Ik vind het echt super fijn om te horen dat het zo goed gaat en dat het je zo bevalt!
    Ik heb al een tijdje niets kunnen laten horen busybusybusy.
    Je weet hoe dat gaat hea;)
    Echt ik ben heel blij voor je, en laat me niet merken dat je niet bruin terugkomt, want dan klopt er iets niet hahaahaha.
    En blijven smeren hea, btw je hoeft geen zon te hebben om goed bruin te worden, meestal word je door de bewolking veel bruiner dan door zon;)
    Dus toch maar naar het strand dan hahahaha.
    Sjatje, heel veel succes nog en voor je het weet ben je weer thuis dus geniet er volop van!

    Veel Liefs Maud XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 19314

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: