Katers zijn hier erger! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Katers zijn hier erger! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Katers zijn hier erger!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

19 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Wat een feest, wat een feest! Heb hier mijn eerste kater opgelopen. Maar goed wat wil je ook met al die afscheidsfeestjes. Gelukkig was gisteren de laatste en we zijn flink uit onze bol gegaan.

Eerst ging ik met een paar mensen van het restaurant wat drinken bij Orlando en vanuit hier zijn we met auto's naar Achaman gegaan. daar aangekomen gingen we eerst de broer en een vriend van Ivan van het restaurant ophalen bij la Flaca, natuurlijk hier ook nog een drankje gedaan. Inmiddels had ik al pijn in mijn voeten van mijn nieuwe hakken die ik in mijn eerste week heb gekocht maar nog niet had gedragen. Maar goed, we zetten gewoon door. Het was rond half 1 toen we in Achaman waren, was al aardig druk. We waren van roca misschien met 15 mensen in totaal. Dus dat was sowieso al lekker druk. Ik kwam ook nog een meisje van school tegen, maar kan me haar naam niet herinneren. Lekker slim. Ik heb ook met alle jongens van het restaurant gedanst en uiteindelijk heeft Ivan mij mee uitgevraagd. Hij is 26 en hier op Tenerife geboren en getogen. Best een leuke jongen dus we zullen zien hahaha.
Rond 6 uur vanmorgen kwamen we met zijn allen aankakken in het hotel. De helft kon niet meer lopen, en de andere helft moest werken om 7 uur. Ook handig, in een keer door hahaha. Ik kon nog maar 2 uurtjes slapen dus dat heb ik ook meteen gedaan. Hierdoor heb ik Nina en Natalie helaas geen gedag meer kunnen zeggen, maar ja dat hoort erbij. Vanmorgen voelde ik me redelijk goed, totdat het rustig werd in de miniclub. Toen stortte ik dus helemaal in. Heb niet zoveel gegeten en mijn hoofd bonkt als een gek. Ik herinner me ook dat het vandaag precies 8 jaar geleden is dat ik dat ongeluk heb gehad. Heel raar. Maar goed, ja ik heb dus een kater van hier tot in Maastricht. Heb toch de hele dag uitgezeten en zelfs gesprongen als een gek bij de minidsico. Helaas kan ik nu niet naar bed, want ik ga zo nog wat drinken met Ivan. Moet me dus nog ff wakker houden. Heb hem net ff gesproken en ook hij voelde zich niet al te best. Hij is over een halfuurtje klaar en dan treffen we ons bij Orlando. Morgen gaan we trouwens ook naar het strand, al ligt het eraan wat het weer doet, want als het net zo'n weer is als vandaag kun je beter 's nachts op het strand gaan liggen want bruin wordt je toch niet. Haha.

Eigenlijk is dit zo'n dag dat ik naar huis wil en lekker lang in mijn eigen bed slapen. Maar goed, van een katertje geef ik niet op haha!!

Nu ga ik lekker muziekje luisteren en dan omkleden en hup naar Orlando voor een koffie, geen bier, maar koffie. Ik voel me toch al niet op mijn best, maar goed. hahaha.

Tot postens!

xxx

  • 19 Mei 2011 - 21:14

    Didier:

    Hartstikke leuk um ns te leze wats diech doa allemoal oetspooks :D

    Oag eg grappig dat net als ich dien waarbenjij.nu vind ste net nne nuije post dr op zits (:

    Sjatsje amuzeer dich doar he :D
    Ich mis dich wel nn bitsje huur!
    Ich dach dees week mit die mot ich weer ns nn terasje pikke. mjeh toen veel het kwartsje alweer snel (A).

    Dikke poen.
    Didier

  • 21 Mei 2011 - 21:37

    Anneque:

    Zoe fiesbies, dach dat ste dao de poete mos annimeere, meh de party's 't gaanse eiland aof! Vin 't hartstikke knap vaan diech dat ste d'n liermeminte vaan 'vreuger' rappeleers.
    Hoort zjus vaan pa dat ste bezeuk kreigs in augustus, dus get um noe oet te kieke! Boe is dat fieske!Begriep dat ste d'n de buurt vaan Los Christianos zits. Wolt ste even d'n moojertoal ophoole, tot 28 mei a.s. zitte in Kurhotel MarYsol us gaste en vrijwellegers.
    Nadine, haw diech ( op d'n puu) en geneet!
    Knoevel vaan Anneque en 'ne poet vaan Miel en Cleopatra

  • 27 Mei 2011 - 13:35

    Nadine:

    Hoi Anneque,

    Daanke veur eur lieve reactie. ghub helaas neet eg tied um naor Los Cristianos te goon, mer gbel pap en mam genoog um mn moojertaol bij te hawwe. Haha.

    veul leefs oet Tenerife

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 19316

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: