Zon, zee, strand, happiness! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Zon, zee, strand, happiness! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Zon, zee, strand, happiness!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

31 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Daar ben ik weer dan!

Op dit moment zijn er heel wat veranderingen aan de gang hier. Nicolay, mijn chef, is vanmorgen terug vertrokken naar Bulgarije. Consuelo, van de mminiclub, had vandaag haar laatste dag en gaan donderdag terug naar Italie. Grace, mijn kamergenoot is vandaag vertrokken naar het volgende hotel voor 2 weken. Larissa komt morgen terug. Morgen begint de nieuwe Italiaanse chef Miguel en de vervanging voor Consuelo, genaamd Elena uit Galicia. Gisteravond is dan ook een nieuwe stagiaire gearriveerd. Ze komt uit Nederland, (groot pluspunt) en slaapt vanaf morgen bij mij op de kamer( ook pluspunt). Is nogal handig als je dezelfde taal spreekt. Ze heet Lieke, is 19 en komt uit Friesland en blijft hier tot september. Hartstikke gezellig ! Maar goed, nogal wat veranderingen hier!

Vandaag vrij gehad en lekker van het weer genoten en ben voor het eerst gaan winkelen, en heb daadwerkelijk wat gekocht! Een jurkje bij Mango, hartstikke leuk. Voor de rest wat rondgehangen langs de boulevard en geprobeerd wat kleur te krijgen. Dit wil nog niet echt lukken, maar niet is niet erg. Dat komt nog wel!

Happiness hier eerste klas. heb het nog steeds naar mijn zin, elke keer als ik even een dipje heb loop ik naar de boulevard kijk ik naar het prachtige uitzicht en dan denk ik, wat zit ik toch op een mooie plek terwijl jullie lekker allemaal in dat kleine regenachtige kikkerlandje zitten. Dan voel ik me weer goed, maar van de andere kant ben ik ook wel blij om jullie allemaal weer te zien! Tis pas 7 weken, maar toch. Nog 18 te gaan, maar de tijd vliegt echt voorbij!

Mucho besos grande del Tenerife!

  • 01 Juni 2011 - 20:19

    PAP:

    iech wël eve memmorere :
    een nuij does met krissie, hagelslag, sjroep en lollies doort oongeveer twie weke veur tot die does beij diech arriveert.
    dus es diech tijedig diene veurraod wels höbbe aongevöld moeste us beteijds waarschaowe.
    mét de mestreechse kompleminte
    mam en pap.

  • 04 Juni 2011 - 16:06

    Nicole:

    Hoi Nadine

    Door die wisselingen kom je wel met veel mensen in aan raking. Zo wordt je sociaal netwerk alleen maar breder. Leuk toch? Als ik alles zo lees, onderneem je genoeg. Neem het er ook maar van, dit is een ervaring op zich. Hoe is het met de stagebegeleider afgelopen?
    Nou, ik schrijf je nog eens snel, ga nu bbq. het is hier momenteel 30 graden en morgen wordt het weer wat minder.

    Groetjes ook van Gerard, Jenôt, Maud en Dionne.

  • 05 Juni 2011 - 14:11

    Oma:

    hoi nadine leuk allemaal wat ik lees.
    ik schrijf je weer vlug.
    opa& oma+++

  • 16 Juni 2011 - 18:49

    Renee:

    hoi Nadine,

    ik heb goed nieuws, ik ben geslaagd!! heeft je hulp toch geholpen he:D.

    en wat leuk voor je dat je een vriend hebt!
    (stuur maar eens een foto)

    groetjes renee en tot snel he.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 19405

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: