Cistitis todas las semanas - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Cistitis todas las semanas - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Cistitis todas las semanas

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

08 Juli 2011 | Spanje, Madrid

Hier zijn we weer dan. Het zal waarschijnlijk geen lang verhaal worden dit keer, want er veranderd niet veel hier. Het is nog altijd warm en nog altijd dezelfde mensen.

Inmiddels is Wellington weg uit het hotel, is wel rustig. Maar het gaat nu wel veel beter tussen ons nu we ons niet meer 24 uur per dag zien. Hij woont nu in Las Galletas, dat is 30 minuten met de auto maar met de bus is het anderhalf uur. Dat vind ik dan weer niet zo prettig. Ben dinsdag naar hem toe gegaan en was kapot toen ik thuiskwam, alleen al van het lange zitten in de bus. Maarja, we hebben nu dus ook een nieuwe jongen. Tomasz, uit Polen. Maaaaaar als je hem ziet zou je niet denken dat zo'n knapperd uit Polen komt. Kijk maar op mijn facebook voor foto's, hahaha, ik verklap helemaal niks. Behalve dat ik blij ben dat ik met hem mag werken. Maar geen zorgen, ik hou me bij Wellington! Die is toch veeeeeel leuker hahahahahaha.

Helaas zie ik hem nu niet meer zoveel, want vandaag moest hij naar Santa Cruz en dinsdag zit hij in London om de kleding te passen en de Engelse versie van de Lion King te zien, echt te vet gewoon. Ik ga gewoon met een musicalster, dat realiseer ik me nu pas dat ik het schrijf. Eigenlijk heel raar, maar goed. Ik dwaal weer eens af, haha. Maarja heb ook niet veel te vertellen, t draait nu allemaal om hem en mij. Ben helemaal gelukkig =)

Verder heb ik ook nog altijd de grootste lol met Lieke. 't is echt een topmeid! Zer luistert naar al mijn gezeur over Wellington, maar we lachen ons ook wat af! Tegenwoordig halen we wat blikken Strongbow voor 's avonds en kijken we filmpjes en andere dingen. Gisteren hebben we een blik Strongbow gedronken en een chocolade masker opgedaan. We hebben ons weer een wat afgelachen, foto's volgen nog! Vandaag zijn we voor €8,00 naar de manicure geweest, dit gaan we dus echt wel vaker doen, want het was heerlijk! Helaas gaat ze 19 augustus weer naar huis. Ik mis dr nu al en ze is nog niet eens weg. Ik weet in ieder geval wel al dat zij een vriendin voor het leven is! Ook al zien we elkaar niet vaak, het zal altijd hetzelfde blijven.

Minder goed nieuws, moest vandaag weer naar het ziekenhuis, en heb dus weer blaasontsteking. Weer antibiotica en crempjes en allemaal andere zooi. Mag ik ff klagen, in Nederland is het wel 10 keer beter geregeld in het ziekenhuis. Hier wordt ik bij de EHBO van het kastje naar de muur gestuurd. Ga ik naar een ander ziekenhuis, moet ik daar bijna €100,00 neertellen om naar me te laten kijken. Maar dan wordt je in ieder geval wel geholpen. Hopelijk is het nu afgelopen met het ziekenhuisbezoek, want heb speciale pillen gekregen voor tegen de blaasontstekingen. Moet nog meer water drinken en zoveel mogelijk uit de zon blijven (daar krijg ik het namelijk van). Helemaal geweldig zo'n stage in eenw arm land, hahaha.

Nou ja, ik ben uitgez**kt. Verder heb ik niet echt meer iets leuks te vertellen. Alles weten jullie al, dus tot de volgende maar weer!

Adios mi amores!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 19321

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: