Smiling all day long - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Smiling all day long - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Smiling all day long

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

01 Juli 2011 | Spanje, Madrid

Wat gaat de tijd toch snel. Heb al bijna 2 weken niets meer geschreven. Maar er is ook zoveel gebeurd in die twee weken. Ben 4 dagen ziek geweest van weer een blaasontsteking en heb daardoor niet gewerkt. Inmiddels ben ik weer met volle energie aan het werk. Nou ja, veel energie heb ik niet echt want het is hier heeeeeeel erg warm. De temperatuur is hier nu tussen de 30 en 35 graden per dag. Dit is wel de temperatuur in de volle zon. Heel jammer soms, want je hebt echt geen puf om iets te doen. Gelukkig zijn Lieke en ik er een paar weken geleden achter gekomen dat we airco op de kamer hebben dus die draait ook op volle toeren als we weg zijn. Als we op de kamer zijn staat hij uit anders hebben we het weer te koud. Ja, we hebben altijd wat te zeuren, hahaha.

Verder hebben Lieke en ik weer veel meegemaakt en we hebben weer in onze broek geplast van de slappe lach die we eigenlijk bijna elke avond wel hebben. We hebben natuurlijk niet letterlijk in onze broek geplast hahaha. Vorige week waren we bij Miriam en Jos (van El Corazon) gaan eten en daar zat een groep mannen uit Brabant. Eentje maakte een hele gekke opmerking over Carglass en eigenlijk raakten we hierdoor aan de praat met die kerels. Al snel kwamen we erachter dat het voetbalvrienden van vroeger zijn en de leeftijd lag tussen de 35 en 40 haha. Normaal gesproken ben ik daar dan al snel mee klaar, maar we bleven maar praten en uiteindelijk werden we uitgenodigt om mee te gaan voor een drankje in hun appartement. Normaal doe ik dat eeeeeeecht niet, maar tja, ook ik leef maar een keer en het voelde wel vertrouwd. Dus we zijn meegegaan voor 1 drankje. We hebben ook echt maar 1 drankje gedaan en toen zijn we weer gegaan. Kwamen we beneden in het gebouw, staat daar een man en die roept naar ons dat het jammer is dat wij geen Nederlanders zijn, nou ja. Hoe gek is dat, maar wij moesten heel erg plassen en we hadden (voor de verandering) weer de slappe lach. Snel gaan plassen en slapen.

Een paar dagen later gingen we naar Brittania Inn, onze nieuwe stamkroeg. Een Engelse pub waar alle soorten mensen komen. Wie komen we daar tegen? Die man van bij het flatgebouw, haha. We raakten dus nu aan de praat met hem. Hij heet Usher en hij komt uit de Jordaan, zei hij. Maar hij is dus van Marokkaanse afkomst, maakt niet uit. Tis een heel aardige man en we hebben wat afgelachen. Verder hebben we ook kennisgemaakt met een Duitse man uit Aachen, Jens. Hij is hier helemaal alleen op vakantie. Lieke en ik hebben een hele leuke avond gehad. Een paar dagen later zijn we weer wat gaan drinken en toen hadden we afgesproken om de dag daarna koffie te gaan drinken. Hartstikke leuk! Inmiddels hadden we ook een Engels koppel uit Stoke (bij Manchester) leren kennen. We waren nu dus met een leuke gezellige groep. Helaas hebben we gisteravond afscheidsfeest gehad want Laura en Tom en Jens gingen allemaal naar huis vandaag. Usher woont hier namelijk.

Gisteren ging het er ook weer hard aan toe, veel shots, veel lachen en vandaag veel hoofdpijn. Hahaha, hoort erbij. Morgen hebben we weer feest en eigenlijk zouden we vanavond ook weer op stap gaan, maar dat zit er helaas niet in, ben helemaal gesloopt namelijk.

Verder heb ik nog meer nieuws, al is dit niet zo positief. Wellington moet namelijk vanaf zondag uit het hotel zijn. Hij heeft morgen zijn laatste dag. We hadden gehoopt dat hij de maand juli ook nog had mogen blijven, maar helaas mag hij niet blijven omdat de gasten en het personeel blijkbaar over hem klagen. Heel vervelend =(. We proberen dus nu nog zoveel mogelijk tijd met elkaar door te brengen. Dat gaat straks ook nog, maar dan alleen op mijn vrije dagen helaas. Hij is nu dus aan het pakken en gaat vanaf zondag in Las Americas wonen en tijdelijk weer in shows dansen totdat hij naar Madrid vertrekt. Hij gaat ook weer veel trainen om zich voor te bereiden op de tijd in Madrid, dit wordt namelijk nogal zwaar. Maar goed.

We zijn na mijn vorige verslag ook niet naar Santa Cruz gegaan helaas. We hadden feest bij Ulises thuis, was allemaal leuk, met BBQ enzo erbij. Ik had gezegd dat ik wel zou rijden, want ik drink dan liever niet dan dat ik bij iemand in de auto stap die gedronken heeft. Dus we zijn rond 11 uur daar weggegaan en de jongens gingen nog op stap. Ze zouden vanaf het hotel een taxi nemen naar de discotheek. Uiteindelijk zijn ze met de auto gegaan. De heenweg is goed gegaan, maar op de terugweg nadat Wellington Ulises thuis had afgezet, heeft Wellington een ongeluk met de auto gehad. Ik had vantevoren tegen hem gezegd om niet te rijden met alcohol, maar meneer wilde niet luisteren. Dus ik had geen medelijden met hem, maar ik ben me wel kapot geschrokken. Wat er gebeurd is, hij wilde een auto inhalen maar had zijn tegenligger te laat gezien. Hij is met de punt van de neus van de huurauto tegen de neus van die ander geknald en beginne rond te tollen en alles. Politie en ambulance erbij. Gelukkig had hij niks, alleen wat schrammen en bulten en pijn in zijn nek. Maar hij is wel schuldig aan alcohol achter het stuur en veroorzaker van het ongeluk. Dit gaat hem dus veel geld kosten. Maar goed, de vrijdag ochtend zag ik dat hij mij rond 6 uur 's ochtends had gebeld, ik wist meteen dat het mis was. Uiteindelijk is hij naar huis gekomen en heeft de hele dag bij mij op de kamer doorgebracht. Veel geslapen en een beetje bijgekomen. Eerst was ik boos en heel erg geschrokken maar later vond ik het ook wel een beetje zielig. Gelukkig heeft hij het overleefd en heeft hij er ook van geleerd. Hij zal nu nooit meer drinken als hij moet rijden. Hierdoor liep ons dagje Santa Cruz dus in de soep, maakt niet uit, ik ben al lang blij dat er niks ernstigs is met hem.

Verder ben ik weer gaan winkelen, maar ik ga niet zeggen wat want dan maak ik sommige mensen jaloers hahaha, en heb ook veel kadootjes voor iedereen gekocht. Nou maar hopen dat ik het allemaal thuis krijg, hahaha.

Nou dit is het dan weer, ben vandaag erg lang van stof, maar heb dan ook een lange tijd niet geschreven. Hier zijn jullie dan weer fftjes zoet mee hahaha.

Dikke kus uit een heet Tenerife

  • 02 Juli 2011 - 11:56

    Indra:

    Wow, wat een verhaal joh! Blij om te horen dat hij niets ernstigs heeft!

    Uitreiking was gisteren en wees maar blij dat je er niet bij was, wat een dooie boel zeg!

    Heel veel succes nog! -x-

  • 02 Juli 2011 - 19:35

    :

    Hahaha wat zijn wij ook een top duo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 19417

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: