Eerste week - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

20 April 2011 | Spanje, Madrid

Eerste week zit erop. Het is best leuk hier. Elke dag 25 graden, maar nog niet echt veel zon gezien. Ik probeer zo veel mogelijk buiten te zijn met de kids, maar ivm wind en regen is er nog niet veel van gekomen. ook op de pc kan ik niet veel, aangezien de pc´s hier eigenlijk alleen voor gasten zijn. Nu is het laat en kan ik er toch even op omdat veel mensen nu naar de show aan het kijken zijn of al in bed liggen.

even over mijn werk. Ik doe dus de miniclub. Dit wil zeggen dat ouders die liever zonder kinderen op vakantie gaan, hun kinderen bij ons droppen van 10 tot 6. In die tijd houden wij ze bezig en geven we ze te eten. Haha, nee zo erg is het niet. De kids komen elke dag een paar uurtjes omdat pappa en mamma fftjes wat tijd voor zichzelf nodig hebben. Begrijpelijk met die jengelkids, haha. Nou ja, wij doen dus veel tekenen, knutselen en activiteiten met ze. We hebben ook een babyhoek waar we de kids onder 2 nog wel eens te slapen leggen. Verder hebben we ´s avonds nog minidisco dus ik mag elke avond carnaval vieren. Je merkt dat de kids echt dol op je zijn en ik heb mijn eerste tekeningen al binnen. Het is jammer als de kindjes weer naar huis gaan want ze zijn allemaal heel lief en luisteren echt naar je. Al denk ik dat ik soms nog iets te streng ben, haha, dat vinden ze minder leuk. Maar goed, verder heb ik al 2 dagen vrij gehad. Maandag niet veel gedaan, alleen ff geshopt in los Christianos, was echt gezellig in me uppie. Lekker schoenen geshopt, my favorite of course. Daarna met de meiden op stap in Achaman in Los Christianos, een salsa bar met van die lekkere Spaanse jongens die je ook nog echt te dans vragen. geweldig :D (foto´s volgen misschien nog als ik ze op de pc gezet krijg)

Gisteren ben ik met de meiden, Kim (mijn kamergenootje) en Nina en Natalie, gaan jetskieen en parasailen. Dit is allebei zoooooo ongelofelijk vet!!!!! Jetski is geweldig, gas geven en over dat water vliegen gewoon, 45 minuten lang stuiteren, superkick geeft je dat. En parasailen zo ongeveer 25 meter in de lucht, ook dat geeft je een enorme kick. Jammer dat ik best verkouden was en me niet helemaal goed voelde, maar ik heb er vol van genoten!!!. Al met al is het hier toch best leuk. De meiden en jongens zijn allemaal aardig en met mijn Spaans gaat het prima. Ik leer elke dag weer bij en mijn begeleidster vertikt het om Engels met mij te praten, behalve als ik iets echt niet versta. De rest is allemaal van verschillende nationaliteiten, maar spreken allemaal Spaans met elkaar. Geweldig, nog fftjes en ik ben mijn Nederlands geverleerd, hahahahahaha.

Helaas kan ik niet vaak op de computer, maar ik probeer zo vaak mogelijk ff een berichtje achter te laten.

Buenas noches amigas y amigos y hasta luego!

Muchos besos

Nadine

  • 21 April 2011 - 15:22

    Conny:

    Hallo Nadine, wat een leuk reisverslag ik wens je heel veel plezier, ervaring en succes en vooral veel kennis van je Spaans op doen want het is een pracht taal
    Adios

  • 21 April 2011 - 20:47

    Mamma:

    Hoi Sjat
    wat goed van je dat je weer een reisverslag bij houdt nu kan iedereen lezen hoe het met je gaat en hoef ik niet meer iedereen te bellen
    Wij hebben al bijna iedere dag met elkaar gebeld dus ik wist al alles wat je tot nu toe allemaal gedaan hebt fijn dat je zo gauw gewent bent doe je best(maar dat doe je ook) dus stom van mij XXXXXX
    veel plezier nog en tot bellens of via je reis verslag
    Hoi Sjat XXXXXXXXXXX mamma (we houden van je)

  • 22 April 2011 - 06:52

    Nicole:

    Heey Nadine

    Je kunt erg leuk schrijven moet ik zeggen. Grappig!! Fijn om te horen dat je al vanalles hebt ondernomen. En ja, dat jetskieen is inderdaad vet. Wat een vrijheid voel je op de zee he? We zullen je blijven volgen via deze site.
    Doei dien tante

  • 22 April 2011 - 13:13

    Nicolle:

    dat klink super allemaol !
    geneet ervaan en succes!
    xx

  • 24 April 2011 - 19:22

    Indra:

    Hey sjatsje,
    Jammer dat ich dg neit mie veur dn stage had kinne zien, meh g wins diech ech hiel vaol succes, en weet zeker dat ut allemaol wel good kump mt dg!
    Noe mis ich allein weer dne verjaordag he:P

    Laot dg neit gek make, krijg un sjoen kleurke en laot de sjaol meh get zien dat stiech ut wel kins!:D
    (Ich bin trouwens geslaag veur de meine;))

    Keep me up to date x

  • 26 April 2011 - 12:34

    Tant Monique:

    Hoi Nadine, wat un leuk verslaag. Zoe te leze bevelt ut dich daor wel. Ut weer weurd ouch beter zeen ich daan zal ut beij us wel weer minder weurden. Ammuseer dich en die kinder netuurlik ouch, des te sneller is ut weer um. Suc6 met dien Spaans. En tot schrieves. Monique

  • 28 April 2011 - 18:55

    Oma:

    hoi,
    vandaag je kaart gekregen,er staan plaatsen op waar wij geweest zijn.
    fijn dat het bevalt ,houden zo.
    gr.opa &oma

  • 28 April 2011 - 19:28

    De Purnotjes:

    Hé Nadine, vannacht tot 00.30 uur met je moeder buiten staan te kletsen. Was gezellig en ook leuk om te horen, dat jij alweer een weekje in verweggiestan zit. Geniet met volle teugen ervan, je zult het nooit meer vergeten. Ik heb eens 3 maanden in Engeland gezeten; geweldige tijd geweest. Ik sla je op bij de favorieten en zal zo nu en dan je verslag eens lezen. Hele fijne tijd ! Sjoerd, Mirthe, Nico en Véronique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 19420

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: