Live, Love, Laugh - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Live, Love, Laugh - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Live, Love, Laugh

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

15 Juni 2011 | Spanje, Madrid

Nou mensen, daar ben ik dan weer. Gisteren was het de dag dat ik precies 2 maanden hier ben en eergisteren hoefde ik nog maar precies 4 maanden. De tijd vliegt echt als je het naar je zin hebt. Mijn nieuwe kamergenootje is echt een topmeid! Ze weet al bijna meer van mij dan mijn vriendinnen (sorry meiden) maar dat krijg je sowieso als je bij elkaar slaapt. Inmiddels zijn er zoveel dingen weer gebeurd dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Laat ik dan maar met het positiefste beginnen. Ik ben vanaf 1 juni samen met Wellington, mijn leuke Braziliaanse collega. Ik doe de activiteiten samen met hem en de vonk was eigenlijk al over gesprongen toen ik hem voor het eerst zag. Natuurlijk gaf ik dat in het begin niet toe, want hij is echt een knappe jongen en een ontzettend lekker lijf. Sorry mam, maar tis echt zo. Naarmate dat de weken verstreken kwam hij steeds meer naar mij toe en we leerden elkaar dus ook tijdens werk steeds beter kennen. Ik werd dus verliefd en hij was dat (volgens hem) al vanaf dag 1 op mij. Op 1 juni (zijn 26ste verjaardag) heeft hij me dan gevraagd, was echt heel romantisch. Toen kon ik dus echt geen nee zeggen, hahaha. Of het stand houdt weet ik niet, want hij vertrekt begin augustus naar Madrid om 4 jaar in de musical van de Lion King te gaan spelen, dat wil dus zeggen dat hij hier eind deze maand zijn laatste maakt en dan nog een paar weken hier in Tenerife blijft om zo veel mogelijk tijd met mij door te kunnen brengen, zooooo lief. Als ik er nu al aan denk ben ik al verdrietig, maar dat maakt niet uit. Misschien naar Madrid dan maar, maar dat zie ik dan wel. Als het allemaal goede blijft gaan is dat in ieder geval een mogelijkheid.

Verder heb ik vorige week vrijdag mijn eerste strandfeest meegemaakt. Was een feest voor de verjaardag van Wellington, en hij ging dus een BBQ op het strand houden. Heel veel bier ingeslagen (ik zat nog aan de antibiotica van mijn blaasontsteking, dus niks voor mij) en vlees en kip. We hielden het op het strand bij het hotel, dus als hij dronken zou zijn was hij er zo, haha. Nou ja het begon om 12 uur smiddags en rond een uur of 2 kwamen de eerste gasten, allemaal van Brazilie of Spanje, dus er werd veel Portugees en Spaans gesproken. Spaans kan ik nog wel verstaan maar Portugees versta ik dus werkelijk helemaal niks van. Rond 4 uur waren er een stuk of 20 mensen en de BBQ draaide op volle toeren. Wellington stelde mij aan iedereen voor als zijn vriendin, dat was zooo lief. Heb ik natuurlijk nog nooit op die manier meegemaakt. De mensen waren echt geinteresseerd in mij en daardoor heb ik mijn Spaans weer lekker kunnen opkrikken, hahaha. Naarmate de dag verstreek werd iedereen meer dronken (ik als enige dus nuchter geweldig) en waren aan het dansen op het strand en de BBQ diende op een gegeven moment ook als verwarming want het koelt hier savonds heel erg af. Rond een uur of 9 was he afgelopen en toen ben ik regelrecht naar bed gegaan, ik was helemaal kapot. Maar het was echt superleuk!

Morgenavond hebben we een feest bij Ulises, een vriend van ons en van Wellington moet ik mee want ik ben nu zijn vriendin haha. We hebben weer een BBQ, hartstikke gezellig dat echte Spaans. Vrijdag ga ik met Wellington naar Santa Cruz en zaterdag ga ik Lieke het eiland laten zien. Nog veel voor de boeg dus!

Tot snel weer!

Un beso grande

  • 15 Juni 2011 - 19:58

    Indra:

    Hey lieverd!

    Ik ben super blij dat alles geweldig gaat, en dit heb je ook verdient!
    Ik ben echt blij dat je een leuke jongen hebt ontmoet, en ik hoop dat het blijft!
    Ware test voor de liefde, dus wie weet :)

    Maar geniet vooral overal van!

    -x- Indra

  • 15 Juni 2011 - 22:24

    Mamma:

    hoi Nadine
    wat heb je het maar druk, wel leuk allemaal
    vandaag kwamen onverwachts Rob Wherung met zijn vrouw langs koffie drinken, toen chinees besteld en samen eten en om 23.00 uur gingen ze naar huis het was erg gezellig ik heb ze ook verteld dat ze jouw via deze weg kunnen volgen en heb ze waarbenjij.nu ook door gegeven
    ze vonden de kaart die je gestuurd hebt heel erg leuk
    groetjes aan Wellington en veel plezier samen
    XXXXXXXXX mamma

  • 15 Juni 2011 - 22:45

    Hella En Rob:

    Hoi Nadine,

    Wij zijn vanavond bij Mama en Papa geweest. Dat was hartstikke gezellig!
    Via deze weg konden wij jou bereiken en bij deze alsnog hartelijk bedankt voor de leuke en attente kaart voor Rob.
    Hopelijk gaat het goed met de studie in Tenerife.

    Groetjes, veel liefs en tot ziens,
    Hella en Rob

  • 16 Juni 2011 - 18:50

    Renee:

    hoi Nadine,

    ik heb goed nieuws, ik ben geslaagd!! heeft je hulp toch geholpen he.

    en wat leuk voor je dat je een vriend hebt!
    (stuur maar eens een foto)

    groetjes renee en tot snel he.

  • 17 Juni 2011 - 20:09

    Nadine:

    Hoi allemaal,

    Bedankt voor de lieve berichtjes!

    Dikke poen

  • 25 Juni 2011 - 21:51

    Anneque:

    Zègk Nadine, wat e lekker menneke, niks mis mèt! ( Zaog z'ne foto bei Lieke's reisverslaag) Höb ouch op internet opgezeuk boe ste noe stage luips, mieljaar wat 'ne sjieke petik, weur bekans zjeloes. Kin m'ch veurstèlle dat ste dao aon de zie zoe oet e 'dip' memint bis. Daan is Mestreech meh e dörrep, haha.
    1/3 de vaan de rit zit d'r al op, 2/3 nog te goon... vin 't hartstikke sjiek um al d'n verhaole te leeze.
    Geneet, zeeker ouch vaan d'n lekker menneke.
    Kompleminte oet Randwiek en netuurlik 'ne poet vaan Miel en Cleo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 19419

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: