Zomer - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Zomer - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Zomer

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

13 Juli 2010 | Nederland, Ouddorp

Zo, dat is lang geleden!

Maar ik heb het dan ook heel erg druk gehad. Ik heb veel gewerkt en ben ook een weekje thuis geweest.

Het blijft moeilijk hier, zeker als je hoort dat niet alles naar behoren gaat. Mijn begeleidster is 4 weken op vakantie geweest en we hebben daar inderdaad wel van geprofiteerd. Maar niet in de zin dat we helemaal niets meer deden. We deden ons werk wel maar gingen veel vaker ff zitten en wat kletsen dan dat we tussendoor nog deden werken. Hier waren ze niet zo blij mee, maarja. Het gaat nu wel weer goed, ondanks dat ik nu de pispaal ben.

Ze moeten natuurlijk iemand hebben om hun boosheid op uit te kuren. Achja, ik kan het wel aan. Zeker met de meiden uit mijn huisje. Ook zij hebben minder leuke gesprekken gehad en slepen elkaar er echt doorheen. Dat is heel fijn. Want zonder hen was ik echt al lang naar huis gekomen.

Toch was het de afgelopen heel leuk, ondanks een negatief gesprek. We zitten nu met 6 meiden in een huisje, waarvan er eentje niet echt tussen past. Heel rustig en super netjes. Niet echt iets wat bij ons hoort, aangezien wij met z'n vieren alles doen wat god verboden heeft. Nou ja, dat nou ook weer niet. Maar we gaan allemaal graag uit en we drinken en we dansen en gaan stappen in minirokjes. Dat kan hier in Renesse, aangezien alles draait om zuipen en seks. Heel irritant maar ook wel grappig hoor. 16 jarige kereltjes die denken dat ze wat bij je kunnen proberen. Heerlijk als ze dan op je afknappen. Geweldig.

We zijn nu al 2 dagen achter elkaar uitgegaan in Renesse, en vanavond wordt waarschijnlijk avond nummer 3 achter elkaar. We komen tegenwoordig over gratis binnen waar je normaal gesproken entree moet betalen en we zijn al "vriendjes" met de uitsmijters. Haha, ideaal is dat :D

Maar goed, dat was het weer. Ik heb niet zo veel te vertellen want er gebeurt verder niet veel bijzonders hier. Het werk is hetzelfde en het stikt hier nog altijd van de Duitsers en de jongens... Tja, dat wordt em hier ook niet echt. Haha.

Later!

• 13 Juli 2010 - 15:07

Indra:

Zuipen en seks, precies wat Denise zei! Groetjes terug. :P

Nou, laat je gaan en hou me daarvan maar op de hoogte hahah!!

Succes, en het komt goed, en laat me maar wat weten van augustus!xxxx