Stappen :D - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Stappen :D - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Stappen :D

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

25 Mei 2010 | Nederland, Ouddorp

En toen waren we weer een paar dagen verder.

Heb een superleuk weekend gehad :D en flink geshopt. Haha.

We zijn zaterdag gaan winkelen in Zierikzee en hebben daarna met de club gezellig gebarbequed. Toen ging iedereen zich omkleden en gingen we met de bus naar de Renesse Tour. Dit was gewoon geweldig.

Het enige mindere was dat we bijna allemaal om 9 uur moesten beginnen. Dus dat werd een korte nacht. Uiteindelijk waren we om half 4 weer terug op het park en om 9 uur stond ik weer fris en fruitig op de vloer. Die dag was het bloedheet. Dus het was nog moeilijker om bij de les te blijven, maar had nu wel eindelijk eens meegemaakt hoe het is als mensen zich inschrijven voor een activiteit. We hadden gebowled en dat was erg leuk.

Vandaag heb ik voor het eerst Cycle Center gestaan. Dit was best saai, maar dat kwam omdat het vandaag een wisseldag was en dan zijn er niet veel mensen die een fiets komen huren. Haha.

Morgen weer Cycle Center en donderdag weer Sport, vrijdag vrij.. En dan het hele weekend Sport. Maandag ben ik als het goed is weer in Maastricht.

xxx

• 25 Mei 2010 - 18:20

John En Yvonne:

Hoi Nadine, het klinkt allemaal heel leuk. Bijna te leuk om werk te zijn. Volgens ons kunnen Pap en Mam trots op je zijn. Veel plezier verder en werk ze ! Misschien tot gauw. Groetjes John en Yvonne

• 26 Mei 2010 - 17:54

Pap:

hou je taai, het heimweegevoel overwin je wel, blijf lekker positief bezig dan vliegt de tijd je om de oren. heb vandaag mijn laatste werkdag voor de vakantie gemaakt echter het weer geeft je dit gevoel niet. zijn nu aan het inpakken ik bel je morgenavond nog groetjes en veel liefs

• 27 Mei 2010 - 19:32

Fleur:

Hoi Nadine
    Wat leuk datje het zo fijn hebt in zeeland!!
    Klinkt allemaal erg gezellig wat je moet doen.
    Dat met korte nachten is wat minder :S
    mehjeh dat hoort erbij eah.

Leuk dat je maandag weer eventjes komt spieken in maastricht.
    Haha

nog heeeeeeeeeeeeeel veel plezier!!

dikke poen Fleur en Kiki
    en ook van papa en mama