Weer een weekje verder - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Weer een weekje verder - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Weer een weekje verder

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

08 Juni 2010 | Nederland, Ouddorp

En toen had ik weer tijd =D

Ik ben nu bijna weer een week op Port Zelande. Was 2 daagjes in Maastricht geweest bij mijn lieve, lieve oma's en opa. Jammer dat pap en mam op vakantie zijn, maar het was erg fijn om hen weer te zien.

Ik kwam hier vorige week dinsdag avond aan en woensdagmorgen hoorde ik dat ik dus die dag alleen Sport moest draaien. Dat was heel spannend, maar ook heel eng. Ik moest die morgen beginnen met het bowlingtoernooi. dat begon heel goed toen ik zag dat het helemaal vol zat. Geweldig, 24 kids van tussen de 8 en 17 jaar. En het grootste geluk was nog dat het alleen maar Duitse en Engelse kinderen waren. Geen enekel Nederlander erbij. Toch ging het allemaal heel goed. Door de druk gaat het toch makkelijker.

Daarna had ik voetbaltoernooi. Ook dit zat helemaal vol. 20 jongens op het voetbalveld dus. Ook hier weer alleen maar Engels en Duits. Ik vond het vooral leuk dat ik dezelfde Engelse familie had als die morgen bij bowling. De familie Dedman. Oma, 2 mamma's en 2 pappa's. En dan nog de kids: Jack, Alfie, Georgie, Finn en Evie. Oohja, en een vriend van Jack, Jeff. Het is zo'n leuke familie. Heel aardig, heel open en vooral nieuwsgierig. Ze wilden alles van me weten en vonden dat ik erg goed Engels spreek voor een Nederlander, haha.

Na het voetbaltoernooi had ik voor het eerst Nordic Walking, met van die stokken. Hiervan had ik alleen de uitleg gehad, maar had het nog nooit gedaan. En uitgerekend vandaag hadden mensen zich ervoor opgegeven. De mamma's en oma van de familie Dedman waren er 3 van. Ik heb anderhalf uur met de dames over het strand gelopen en ze vonden het erg leuk. Gelukkig. Eigenlijk was mijn eerste dag alleen, heel erg geslaagd =D.

De rest van de week was ook best leuk. Donderdag had de familie Dedman weer bij elke activiteit die we hadden. Ze waren aanwezig bij DDR en Beachvolleybal. Ze hebben me zelfs gevraagd of ik mee ging zwemmen. Dat vond ik echt heel leuk. We hebben leuk gepraat en veel gelachen. 's Avonds ben ik nog met de pappa's en de oudste kinderen gaan voetballen. Dit was het laatste wat ik met hen heb gedaan. Vrijdag gingen ze naar huis, dus ik had donderdagavond al afscheid genomen. Ook zij hadden een leuke tijd gehad.

Vrijdag had ik vrij, en toen ik in de Factory kwam zag ik daar iets heel leuks. Ik had mijn eerste Happy Card verdiend. Dit is een kaartje dat de gasten krijgen als ze aankomen op het park. Dit kaartje mogen ze uitreiken aan de medewerker die ze het leukst vonden, die hen het meest opviel of die hun het meest in de watten had gelegd. Ik had de kaart gekregen van 2 Nederlandse dames die ook hadden meegedaan met Nordic Walking. Ik was echt blij met die kaart, want ik had het nooit verwacht!

Zaterdag moest ik weer gewoon werken en had ik voor het eerst de Watergames in het zwembad. Dit was erg fijn, want het was 's morgens vroeg al heel warm. Na de Watergames, hadden we weer voetbal en daarna Kids Tennis. Ook nieuw. Het was eigenlijk veel te warm om iets te doen, maar als mensen zich opgeven moet de activiteit doorgaan. Ik dacht dat ik mijn kleren uitzweette, zo warm was het. Zeker 28 graden en volop zon.

Zondag daarentegen was het weer superslecht weer. Hele dag koud en regen. Ik stond maar van 9 - 13 uur op bij het Cycle Center. Maandag had ik eigenlijk vrij, maar heb ik in het Cycle Center geholpen met fietsen uitpakken die waren aangekomen. Rest van de dag was het weer slecht weer.

Vandaag weer een gewone werkdag, al hadden ze noodweer voorspeld. Het stikt deze week nou niet bepaald van de kinderen dus 2 van de 3 activiteiten gingen niet door waardoor ik al om half 4 klaar was. Weer de hele dag regen en zo zal het de rest van de week ook zijn, maarja.

Toch vind ik het best moeilijk hier te zijn, zonder pap en mam en mijn familie om me heen. Ik ben blij als ik 29 juni weer thuis ben.

  • 09 Juni 2010 - 10:25

    John En Yvonne:

    Hoi Nadine,leuk, je klinkt steeds enthousiaster en zo te lezen heb je je draai al helemaal gevonden, goed hoor en dan ook al zo'n Happy Card verdiend, wat wil je nog meer. Dank je wel voor je kaartje, lief dat eraan dacht om dat te doen. We wensen je veel plezier verder, het is wel werken, maar zo te lezen doe je ook zelf veel aan sport, op deze manier zul je wel een geweldige conditie ook opbouwen. Lieve groetjes van John en Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ouddorp

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 19398

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: