Ziek - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Ziek - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Ziek

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

20 Juli 2010 | Nederland, Ouddorp

Nou ja, het moest er een keer van komen. Ik ben dus ziek. Heb weer een dikke koortslip opgelopen door de zon, omdat we geen petten mogen dragen. Daar komt ook nog een verkoudheid en oververmoeidheid bij. Dus als ik ziek wordt, doe ik het ook meteen goed, haha.

Gisteren ben ik dus even naar de dokter geweest en die zei dat het helemaal niet goed is om met dit weer in de volle zon zonder pet te gaan staan. Maarja, het mag nou eenmaal niet. En ik word daar dus ziek van.
Ik heb van te voren aangegeven dat dit kan gebeuren, en nu lijkt het alsof ze me niet eens geloven. ALs je nooit een koortslip hebt gehad dan kun je ook niet weten hoe iemand zich daarbij voelt. Ik voel me er knap beroerd door en er is niemand die kan zeggen dat dat niet zo is. Ik ga morgen en overmorgen dus ook niet werken, want ik kan me zo dus echt niet vertonen bij de gasten. En ik wil voorkomen dat ik mensen aansteek.

Ik laat snel weer horen hoe het gaat.

xxx

  • 20 Juli 2010 - 15:36

    Pap:

    neem de rust en zorg dat je beter wordt
    veel fruit en veel slapen is een goede remedie
    beterschap pap

  • 21 Juli 2010 - 08:22

    Indra:

    Jaaah, ik weet hoe jij eruit ziet als je het hebt,en wees maar koppig want dit weer is ook gewoon niet goed. Ook belachelijk dat je geen pet op mag zet, willen ze dat je een zonnesteek op loopt ofzo?

    Sterkte ermee!

  • 21 Juli 2010 - 10:14

    John En Yvonne:

    Hoi Nadine, balen zeg, het is nooit leuk om ziek te zijn, maar zeker niet als je niet thuis bent en pap en mam goed voor je kunnen zorgen. Hopelijk zorgen je huisgenootjes een beetje voor je en ben je er snel weer vanaf. Heel veel beterschap. Groetjes van ons

  • 21 Juli 2010 - 11:44

    Tant Monique:

    Hoi Nadine, dat heb jij weer wat een pech. Echt vreselijk dat je geen pet op mag niemand kan in zo'n hitte werken. Ik hoop dat je snel weer opknapt. Sterkte ermee!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ouddorp

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 19389

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: