Weer even thuis - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Weer even thuis - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Weer even thuis

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

31 Mei 2010 | Nederland, Ouddorp

Hallo allemaal.

Vandaag ben ik weer even thuis, morgen avond weer terug naar Port Zelande.

Ik ben best blij dat ik weer even thuis ben, want het is toch wel zwaar allemaal.

Afgelopen weekend heb ik Sport gestaan en dat was echt heel leuk. Zaterdag hadden we een partij en die mensen moesten bij activiteiten langs en door die activiteit zo goed mogelijk uit te voeren, konden ze pingpongballetjes verdienen. Ik stond bij de krattenrace op het strand. Ik had zelf een slalom route uitgezet en de mensen moesten om de beurt met die kratten die route lopen binnen 10 minuten. Nummer 1 met 1 krat, die geeft zijn krat aan nummer 2 en deze loopt dan met 2 kratten en zo verder. Hoe meer kratten je aan de overkant kreeg, hoe meer balletjes ze verdienden. Ik vond de mensen allemaal heel erg sportief en aardig. Ik vond het wel heel raar dat als ik zeg dat iets niet mag, dat de mensen dan naar mij luisteren. Dat geldt ook voor de kleine kinderen bij het bowlen of voetballen. Als je zegt dat ze iets moeten doen of iets niet mogen, dan luisteren. Dat vind ik wel echt wennen.

Zaterdagmiddag had ik geen dienst met Stephan, maar met Vincent. We hadden eerst nog voetbaltoernooi waar alleen Duitsers aan meededen en daarna Nordic Walking, daar had niemand zich voor opgegeven. Dat is lopen met de van die stokken en dat moet je dan ook weer op een speciale manier doen. Heel moeilijk, maar wel heel leuk. We waren ongeveer om half 4 klaar en toen zijn we gaan zwemmen. Na het zwemmen hebben we wat gegeten en zouden we eigenlijk op stap gaan. Maar ik was moe en had geen zin en ben met 1 collega (David) op het park gebleven en film gekeken. Niets interessants gebeurd, hoor hahaha. Ik lag redelijk op tijd in bed, want ik moest zondag weer om 9 uur beginnen. Zondag had ik wel dienst met Stephan. Hij was wel op stap geweest en was een beetje chagrijnig vond ik. We hadden eerst weel bowlingtoernooi en daarna DDR. Dit keer was het heel druk in de Factory omdat het nogal slecht weer was. We hadden best geluk, want dit keer kwamen veel mensen meedoen. Heel leuk vond ik dat.

De laatste activiteit was eigenlijk beachvolleybal, maar omdat het zo'n slecht weer was, ging deze niet door en was ik al lekker vroeg vrij. Ik ben nog even bij David in de High Adventure gaan helpen, en daarna mijn koffers gaan pakken want ik kwam vandaag naar huis.

Vanmorgen om 8.10 uur zat ik in de bus, en om 13.10 uur kwam ik hier aan. Ik hoop dat ik er morgenavond minder lang over doe.

Mijn conclusie: Tot nu toe vind ik het top bij Port Zelande. Het gaat allemaal goed met de stagiaires, pakt zich heel goed onder elkaar. En iedere avond zit wel iemand bij ons of wij ergens anders. Dat maakt het zo gezellig.

Komende week weer woensdag, donderdag en het weekend. Vrijdag lekker vrij.

Jullie horen dan weer meer!

Xxx

  • 08 Juni 2010 - 07:47

    Oma:

    hoi nadine,wanneer schrij
    f je weer eens wat?
    gr. opa &oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ouddorp

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 19390

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: