Eerste dagen - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

12 Mei 2010 | Nederland, Ouddorp

Nou, hier ben ik dan.

Gisteran aangekomen bij Centerparcs Port Zelande. wat een rotverbinding is dat zeg. 3 keer overstappen met de trein en dan nog 2 keer met de bus. In totaal ben ik iets meer dan 5 uurtjes onderweg geweest.

Kom ik hier aan, wordt goed ontvangen. Moest borg betalen voor het huisje en de sleutel. Daarna eerst naar het huisje gegaan voor mijn spullen te droppen. Er waren 2 van mijn huisgenootjes thuis. Krista en Caitlin zijn echt leuke meiden. Allebei 18 en doen hetzelfde op het park als ik.

's Middags met een aantal jongens van hier gaan voetballen met mijn andere huisgenootje erbij. Lisa, ook een leuke meid. Daarna wat gechilled en gedoucht en toen bij de jongens in de bungalow gechilled. Laat naar bed, en vanmorgen vroeg op.

Heb best een beroerde nacht gehad, maar dat kwam gewoon door de spanning.

Om 9 uur vanmorgen verzameld bij de Adventure Factory, mijn werkplek.

Hier hebben we de hele dag het gedeelte van de Kidsbingo doorgenomen. Dit is zoooo leuk =D, Precies zoals ik het me had voorgesteld. Morgen en overmorgen weer zo'n zelfde training. Alleen dan met Casino Night en andere kleine dingetjes.

Het komende weekend heb ik al vrij, dus ik ga er een superweekend van maken met de jongens en meiden!

Hierna horen jullie weer van mij.

Veel liefs!

• 12 Mei 2010 - 20:35

Carla Mamma:

hoi nadine
    heb je verslagje gelezen,wat is dit leuk zeg,weet iedereen die je kent ook oma en monique en nicole dat ze je zo kunnen volgen??? laat hun dat dan even weten nou veel plezier morgen en niet te zaaaaat in het weekend groetjes xxxxx van mam pap en denise

• 13 Mei 2010 - 19:08

Indra :

Klinkt allemaal leuk, Nadine maakt er een feestje van! Show them girl <3

• 13 Mei 2010 - 21:10

Mamma:

en nadine nog wat beleefd vandaag???????
    13-05-2010