Eerste werkdag - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Eerste werkdag - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

21 Mei 2010 | Nederland, Ouddorp

Hallo mensen!

Daar ben ik weer.

Ben een paar daagjes lekker thuis geweest en ben nu vanaf dinsdag weer in het zonnige Zeeland.

Woensdag heb ik mijn introductiedag gehad. Heb het park nu nog een keer gezien, maar nu weet ik ook wat waar te doen is. Haha.

Gisteren heb ik mijn eerste echte werkdag gehad bij de afdeling Sport.
Helaas is het op dit moment niet echt druk op het park waardoor er niet zoveel te doen is. Het kwam eigenlijk wel goed uit, want nu heeft Stephan (mijn soort van baas) mij alles goed kunnen uitleggen.
Eerst moesten we alle lichten en dergelijke aan doen in de Factory en de geluidsinstallatie aanzetten.

Verder nog wat opruimen en vervolgens alles klaarzetten voor de eerste activiteit van die dag, in dit geval Playstationen. Helaas was een van de televisies kwijt, dus hebben we dat niet gedaan. Ook omdat er geen hond was die aan de activiteit mee wilde doen. Best jammer, maar die activiteit spreekt best voor zich.

Omdat er nu dus niets te doen was, zijn we een stuk door het bos gaan mountainbiken. Nu weet ik dus dat ik dus absoluut geen conditie meer heb. Ik zweette best erg, maar ja het was dan ook heel erg warm gisteren. Toen we terug kwamen, hebben we even een halfuurtje bij het Cycle Center gestaan. Dat is de fietsverhuur. En daarna hadden we pauze.

Na de pauze hebben we alles klaargezet voor de volgende activiteit: Dance Dance Revolution. Helaas had ook hier niemand zich voor ingeschreven. Toch hebben we alles opgezet en hebben we geoefent. We moesten aparte kleding aan en op een mat met van die pijlen gaan dansen. Was echt super leuk, maar ook heel erg vermoeiend. Ook hier heb ik me helemaal moe gedanst.
Na ongeveer anderhalf uur zijn we gestopt en hebben we even wat gedronken en uitgerust. Daarna moesten we mensen gaan vragen of ze zin hadden om mee te doen met beachvolleybal, de laatste activiteit van die dag. Omdat er maar weinig mensen op het park zijn, was er niemand die mee wilde doen. Vandaar dat ik al om 3 uur klaar was in plaats van om 5 uur.

Vandaag heb ik van 9 tot 12 nog wat informatie gekregen en morgen heb ik vrij. Gelukkig, want dit weekend is het heel erg druk ivm Pinksteren. Dat heeft ook zo zijn voordelen, want in Renesse is er een Big Party waar we met alle stagiaires heen gaan. Morgen overdag dus nog ff shoppen en dan klaarmaken voor Renesse. Helaas kan ik het niet laat maken, want moet zondag weer om 9 uur fris en fruitig op de werkvloer staan.

Ik heb erg genoten van de afgelopen dagen en verheug me op de komende dagen. Dus volgende week horen jullie meer!

Xxx

  • 21 Mei 2010 - 22:16

    Mamma:

    hoi nadine
    wij, Yvonne en ik, hebben samen jouw eerste werkdag gelezen Yvonne gaat in de komende weken jouw volgen als ze eindelijk eens iets van internet snapt volgens John hahaha groetjes en xxxxx van Yvonne John pap en mam

  • 25 Mei 2010 - 12:22

    Indra:

    Klinkt allemaal erg leuk! Gelukkig heeft een van ons het goed he? :P

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ouddorp

Nadine

Actief sinds 23 Okt. 2009
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 19392

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 15 Januari 2017

Prácticas Tenerife 2016

15 April 2011 - 03 Oktober 2011

Roca Nivaria Gran Hotel Tenerife

11 Mei 2010 - 11 November 2010

Centerparcs Port Zelande

16 Oktober 2009 - 23 Oktober 2009

Studiereis 16-10/23-10

Landen bezocht: