Trainingen - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu Trainingen - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Nadine Urlings - WaarBenJij.nu

Trainingen

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg Nadine

16 Mei 2010 | Nederland, Ouddorp

12-05-2010

Vannacht weer een beroerde nacht gehad, maar ja, dat hoort er nou eenmaal bij in het begin. Vandaag hebben we de Casino Night doorgenomen. Dit keer hoefde je gewoon jezelf te zijn en geen typetje te spelen. Dit vind ik toch moeilijker dan ik dacht.

Alle shows moeten in het nederlands en in het duits uitgevoerd worden en bij Casino Night is het zo dat de één alleen maar NL doet en de ander alleen maar Duits. Ik deed dus het Duits. Op zich niet zo moeilijk maar het is ongelofelijk veel tekst. Maar goed, toch wel een geslaagde dag omdat ik veel positieve kritiek kreeg. Ik weet nu waar ik aan moet werken en dat ga ik ook zeker doen.

We waren ongeveer om 17.00 uur klaar en dat gaf mij de kans om nog even boodschappen te doen. Gewoon wat frisdrank en chocomel, brood en beleg en wat lekkers. Ik moest gewoon 22 euro betalen voor die paar dingetjes! Niet normaal gewoon, maar goed. Ik zal toch moeten eten want het avondeten is echt niet te pruimen.

13-05-2010

Vannacht heb ik het erg moeilijk gehad. Het brak me ineens allemaal even op, maar de meiden hebben me er goed doorheen gesleept.

Vandaag hadden we ook de laatste training en we hebben Casino Night nog doorgenomen. Ook hebben we de dansjes van de Kidsdisco en het verhaal van de Poppenkast doorgenomen. Dit vond ik erg leuk. Ik verheug me er echt op om snel te beginnen.

Ook hoorde ik vandaag dat ik het weekend en maandag en dinsdag vrij heb. Ik zit dus op dit moment in de trein onderweg naar huis. Net als mijn huisgenootjes.

Mijn eerste ECHTE werkdag begint donderdag pas, want woensdag heb ik nog introductie. Ik kan niet wachten om aan het werk te gaan.

Jullie horen snel meer van mij!

XX

• 16 Mei 2010 - 18:30

Indra:

Ooh, vrij en mij niks zeggen he? Als je nog in MST bent, misschien bel je me ff? Kunnen we bij kletsen.

Either way, Ik ben blij om te horen dat het allemaal goed gaat, en het lijkt me ook allemaal leuk die dingen. Wordt het ook opgenomen?

xx

• 21 Mei 2010 - 20:42

Celine:

hee nadine!

Leuke stage heb je zo te lezen :) wel ook veel foto's maken eh ;)

xx